Præmie Whist

Præmiewhist på Stationen

– for alle, der elsker at godt spil kort og godt selskab!

Præmiewhist er en kortspilvariant af whist. Mod en beskeden indsats spilles der om præmier til 1. og 2. og 3. spiller med flest point.

Den 2. tirsdag i hver måned kl. 19.00 hygger vi os i selskab med hinanden. Kom og vær med.
Alle er velkomne.

Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte Hans Jacob Lei.

Vi glæder os til at se dig!

Tider

2. tirsdag i hver måned Kl. 19:00
I Tim Stationsbygning

Tim og Omegns Seniorklub

Forening

Links

Hans Jacob Lei
41 69 19 47

Tilmeld nyhedsbrev